Monday, October 18, 2010

The Final Quest / Sebuah Akhir Pencarian & Panggilan


This amazing revelation comes from a vision given to the author Rick Joyner. All Christians should read this book. So many lessons, pitfalls & mistakes are shown by this revelations that even the most mature Christians can greatly learn from it.


Pewahyuan yang mengagumkan ini datang melalui suatu visi yang diberikan kepada pengarang Rick Joyner. Setiap orang Kristen harus membaca buku ini. Dari pewahyuan ini diperlihatkan begitu banyak pelajaran, kejatuhan dan kesalahan yang bahkan seorang Kristen yang paling dewasa bisa belajar amat banyak darinya.

.. † ..

The Evil Army

I saw a demonic army so large that it stretched as far as I could see. It was separated into divisions, with each carrying a different banner. The foremost and most powerful divisions were Pride, Self righteousness, Respectability, Selfish Ambition, and Unrighteous Judgment, but the largest of all was Jealousy. The leader of this vast army was the Accuser of the Brethren himself. I knew that there were many more evil divisions beyond my scope of vision, but these were the vanguard of this terrible horde from hell that was now being released against the church.

Read more and / or download the English version here

Pasukan Kejahatan

Saya melihat sebuah pasukan yang jahat dan sangat banyak, sejauh mata memandang tampak mereka. Pasukan itu ada divisi-divisinya dan masing-masing membawa panji yang berbeda. Pasukan yang paling penting dan utama adalah Harga diri, membenarkan diri sendiri, minta dihargai, ambisi, menghakimi yang tidak bersalah dan yang terlebih besar adalah Iri hati. Pemimpin pasukan yang besar ini adalah Penuduh dari saudaranya sendiri. Saya tahu bahwa masih ada banyak kelompok jahat diluar jangkauan mata saya, tetapi ini adalah pasukan dari neraka yang dilepaskan untuk melawan gereja.

Baca selengkapnya dan / atau unduh versi Indonesia di sini

No comments:

Sukai blog ini / Like this blog:

Popular Posts